i er super glade for at kunne fortælle, at vi har indgået samarbejdsaftale med HB Køge. Aftalen betyder, at vi i fremtiden kan styrke klubben på flere parametre.

For det første får vi muligheden for at lave en masse sociale arrangementer til glæde for alle vores medlemmer. Vi får bl.a. et fast antal billetter til alle deres hjemmekampe i både kvindeligaen og i herrenes 1. division.
Aftalen betyder også at vores trænere fremover kommer til at deltage i forskellige arrangementer som både vil kunne give dem god inspiration og sparring.

Sidst men ikke mindst, så har vi som klub også søgt efter en mulighed for at kunne udfordre vores største talenter på et højere niveau. Det er lykkedes os ved at blive en del af ATK+ centret i Køge. Dermed kan vi sikre, at spillere med et ekstraordinært potentiale på en god og tryg måde kan snuse til et elitetræningsmiljø, samtidig med at de bliver hjemme i trygge sociale rammer i Benløse.

Aftalen præsenteres fredag d. 8. marts kl. 18.30, når HB Køges herrer spiller hjemmekamp mod Hillerød på Capelli Sport Stadion i Køge. Her skal 30 ungdomsspillere fra Benløse agere henholdsvis indløbs- og boldbørn iført deres flotte røde spillerdragter.

Vi håber at en masse har lyst til at tage et smut forbi HB Køge og støtte både vores spillere samt vores nye samarbejdspartner i deres forsøg på at hoppe op i tabellen i 1. division.

kalender

I kalenderen kan hele oversigten over kommende arrangementer ses. Gå til siden